Používaním stránok AZkrasa.sk súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.

MOŽNOSTI DOPRAVY


Možnosti dopravy

 

 

POHODLNÉ PLATBY


GoPay

 

Platobne karty

 

 

SLEDUJTE NÁS NA

 

Facebook

Instagram

 

 

SPOKOJNOSŤ ZÁKAZNÍKOV


Heureka


Úvod » REKLAMAČNÝ PORIADOK

REKLAMAČNÝ PORIADOK

 

 

REKLAMÁCIA TOVARU

Predávajúci www.azkrasa.sk alebo www.kalloskosice.sk vybavuje reklamácie zákazníkov v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky, zákonom č. 250/2007 Z.z. v platnom znení, Občianskym zákonníkom SR a platnými právnymi predpismi SR.

Všeobecne záručná doba výrobkov v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky je štandardne 24 mesiacov, ak právne predpisy SR neustanovujú kratšiu dobu pre určité druhy tovaru. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.

Ak kupujúci zistí, že prevzatý tovar prejavuje známky poškodenia, bezodkladne, t.j. do 24hod. informuje predávajúceho buď telefonicky na tel.č. 0911 908 215, 0904 564 505 alebo e-mailom na info@azkrasa.sk. K reklamácii je potrebné odfotiť poškodený tovar a fotky zaslať na info@azkrasa.sk alebo poslať nám poškodený tovar na adresu: VOSI s.r.o., Szakkayho 1, 040 01  Košice.

 

BIŽUTÉRIA, HODINKY

Reklamácia sa nevzťahuje na:

 

- Mechanické poškodenie bižutérie alebo hodiniek, napr. odtrhnutie, odretie, prasknutie, vypadnutie kamienkov alebo iných častí alebo na poškodenie iným bežným alebo nesprávnym zaobchádzaním.

 

- Chyby, ktoré neboli zistené hneď pri obdržaní výrobku a nebolo nám do 24hod telefonicky na  0904 564 505, 0911 908 215 alebo e-mailom na info@azkrasa.sk oznámené poškodenie výrobku.


- Poškodenia, ktoré vznikli nedodržaním odporúčaného zaobchádzania, skladovania a nesprávneho ošetrovania bižutérie a hodiniek.


- Poškodenia, ktoré sa prejavili po kontakte s vodou, s potom, lakom na vlasy, krémom, morskou vodou, čistiacimi alebo inými kozmetickými výrobkami, s parfumom či toaletnou vodou.


- Začervenanie alebo zafarbenie bižutérie

 

 

Alternatívny spôsob riešenia spotrebiteľských sporov


SK-Alternativny-sposob-riesenia-sporov_1.doc